XES
  • XARXES LOCALS
  • Organització
  • Comissions
  • Sòcies
  • Notícies
  • Publicacions
  • ContacteContacte
  • Cercar
  • Menú Menú

150 organitzacions han ensenyat el cor aquest any!

26 de juliol de 2017/en Balanç social, General

Un total de 150 organitzacions han fet enguany el Balanç Social, un 42% més que la campanya anterior. 94 han optat per la versió completa, i 56 han fet la versió bàsica.

En aquesta nova edició de la campanya, hem experimentat un fort creixement en la xifra d’organitzacions que han fet balanç: s’ha passat de 105 a 150, un increment del 42%. Del total, un 37% ha realitzat la modalitat bàsica, i un 63% la modalitat completa. El context d’expansió de l’Economia Social i Solidària juntament amb les seves eines i modalitats de Balanç Social està donant els seus fruits.

Durant les pròximes setmanes, la comissió de Balanç Social revisarà i validarà els informes i notificarà les valoracions a totes aquelles organitzacions que han fet balanç. Aquelles que hagin superat els criteris establerts apareixeran al catàleg de mercat social de la XES, que amb aquest increment d’organitzacions amplia el ventall de productes i serveis que es poden consumir en l’àmbit de l’ESS.
Aquelles que vulgueu demanar el segell, rebreu un correu amb les indicacions corresponents.

Des de la comissió de Balanç Social treballarem en l’elaboració de l’informe l’Estat del Mercat Social Català, que es presentarà durant la propera Fira d’Economia Solidària, i en el qual s’analitzaran els estàndards a partir dels indicadors agregats de Balanç Social i Pam a Pam.

Les organitzacions que no hàgiu arribat a temps de fer el Balanç Social però encara volgueu aparèixer al catàleg, encara el podeu fer, però ja no podreu aparèixer a l’informe de L’Estat del Mercat Social Català.

Gràcies a totes per la vostra participació!

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Compartir a LinkedIn
https://xes.cat/wp-content/uploads/2017/07/memes_2016_2-k.jpg 625 1042 adminriceup https://xes.cat/wp-content/uploads/2017/05/logotip-xes.png adminriceup2017-07-26 12:01:012017-07-31 14:55:29150 organitzacions han ensenyat el cor aquest any!

AGENDA

des.
21
Dj
12:00 Sessió de treball Festival FESC’24
Sessió de treball Festival FESC’24
des. 21 @ 12:00 – 14:00
Sessió de treball Festival FESC'24 @ ECOS
Protocol antiassetjaments

   

Fes-te'n sòcia

SUBSCRIU-ME AL BUTLLETÍ

Balanç Social
Fira de l'Economia Solidària
Pam a Pam

La Xarxa d’Economia Solidària (XES) és una organització que defensa un sistema econòmic respectuós amb les persones, el medi ambient i els territoris que funciona sota criteris democràtics, d’horitzontalitat, transparència, equitat i participació.

COMISSIONS

  • Antiassetjaments
  • Balanç social
  • Comunicació
  • Diversitat funcional
  • Ecologia
  • Economies feministes
  • Fira
  • Formació i publicacions
  • Habitatge
  • Incidència política
  • Intercooperació
  • Internacional
  • Pam a Pam
  • Procomuns
  • Xarxes locals
  • XEC

DARRERES NOTÍCIES

  • Sessió de treball del Festival FESC’24 i vermut posterior
  • Prevenció i abordatge de violències masclistes a les organitzacions
  • La garantia que et permet dormir amb la consciència tranquil·la
  • Violències masclistes: l’ESS no n’és cap excepció
  • #NoBlackFriday amb accions de roba sostenible a Barcelona

AMB EL SUPORT DE:

PROMOU:

AMB EL FINANÇAMENT DE:

La Cooperativa Tres cadires, nova sòcia de juliol Tot el nostre suport a les 11 passatgeres expulsades del vol de Vueling
Desplazarse hacia arriba