FSMET

Comunicat FSMET: seguirem treballant per combatre el capitalisme

L’organització de l’ FSMET -en què la XES ha estat durant aquests anys molt implicada al costat de REAS Red de Redes, RIPESS i altres organitzacions locals i internacionals- no és aliena a l’impacte que aquesta pandèmia està generant en tot el planeta-.

Per això, en contra de la nostra voluntat, i arran de la crisi desencadenada per la pandèmia de la Covid-19, el Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores (FSMET) no es podrà celebrar presencialment a Barcelona del 25 al 28 de juny com estava previst.

Tot i així, els moviments i les entitats que creiem en les Economies Transformades, seguirem treballant per continuar amb aquest procés de la millor manera possible i construir respostes al moment que estem vivint des de la solidaritat i el treball conjunt. De fet, us recomanem aquest recull de materials publicat -fruit del treball conjunt sobre les Economies Feministes, amb aportacions de companyes de diferents parts del món-, útils per viure un confinament en clau feminista.