‘Som part del circuit’, una campanya de consum agroecològic

Des del projecte Einateca Agroecològica, hem llençat una campanya de comunicació amb el lema “Som part del circuit”. L’objectiu principal és impulsar el consum responsable en l’alimentació apel·lant a la corresponsabilitat

Aquesta acció comunicativa pretén sensibilitzar les consumidores sobre les situacions que es produeixen durant el recorregut dels aliments abans que arribin a elles. També es volen mostrar les dificultats amb els que es troben les productores o elaboradores agroecològiques a l’hora de fer-ho possible. La campanya també aprofita per parlar del sentit que té coordinar-se entre productores i crear xarxes per afrontar conjuntament reptes i alhora mostrar la cadena de valor que hi ha darrere el circuit d’aquests aliments.

La imatge gràfica es basa en unes il·lustracions tipus còmic de l’autora Helga Ambak a partir de situacions representatives que han proposat les xarxes que formen part del projecte o que s’han descrit a les xerrades que hem organitzat. Les vinyetes van acompanyades de missatges clau que pretén explicar millor aquestes situacions i també proposen algun canvi en el consum. Si voleu veure la campanya sencera, podeu donar un cop d’ull a la web de “Som part del circuit”.

Si voleu donar un cop de mà en la difusió, podeu compartir les publicacions a les xarxes socials amb l’etiqueta #SomPartDelCircuit.