Eines, recursos i documentació per a les sòcies

Documentació

Grups de Treball

Vetlla per l’acompliment del Protocol.

Coordina la Permanent, l’Equip Tècnic i la resta de l’organització.

Planifica, decideix i vetlla per la coherència comunicativa de la XES i per les accions comunicatives que es consideren estratègiques. Aquest grup de treball també funciona com una sectorial en aplegar les entitats sòcies d’aquest àmbit.

Treballa  per la implementació de la visió feminista en totes les dinàmiques organitzacionals de la xarxa.

S’encarrega de la gestió econòmica de l’organització.

Gestiona els assumptes laborals de l’Equip Tècnic.

Gestiona l’atenció a les sòcies de la XES i vetlla per la incorporació de noves sòcies.

Executives

Vull...

Les comissions (exectuives i sectorials) i els grups de treball són espais oberts a la participació i a incorporar nous membres! Tan sols t’hi has de posar en contacte

Les entitats sòcies poden promoure la creació de sectorials al voltant d’un sector d’activitat concret. Cal un mínim de 5 entitats sòcies per impulsar-ne una.

Les Xarxes Locals funcionen de manera autònoma pel que fa a la seva participació. Posa’t en contacte amb que t’interessi directament

Les Xarxes Locals són referents i promotores de l’Economia Solidària a un territori concret. Cal un mínim de 3 entitats sòcies per impulsar-ne una. 

Les persones o entitats sòcies tenen dret a assistir a les reunions periòdiques de la Permanent, amb veu i sense vot. Posa’t en contacte per donar-te més informació.

Tens o teniu una proposta o idea d’activitat organitzada o coorganitzada amb la XES?

Parlem-ne!

Encara que la teva entitat ja sigui sòcia de la XES, tu també pots donar-te’n d’alta com a sòcia individual. 

Per defecte, no enviem per correu electrònic informació ni publicitat sobre l’activitat ordinària d’una sòcia directament a la resta. Però sí ens en podem fer ressò, en base als nostres Criteris de Difusió, a xarxes socials. A més, també la pots publicar al Tauler d’Anuncis.

Si de totes maneres t’interessa fer arribar la informació a les sòcies, pots contactar-les directament o aconseguir el contacte de cadascuna a través del nostre directori o de la Guia d’Expertes.

Les sòcies tenen dret a penjar continguts al Tauler d’Anuncis d’aquesta web. Només cal que enviïs el contingut per correu electrònic a l’Àrea de Comunicació o a través del formulari corresponent. 

El Butlletí InfoXES l’enviem sempre per defecte:

  • Al contacte de les entitats sòcies i entitats col·laboradores que ens consta a la base de dades
  • A les sòcies individuals

A banda, també el pot rebre voluntàriament qualsevol altre correu donant-se d’alta a través del formulari corresponent i acceptan el nostre Reglament de Protecció de Dades.

Té dret a donar-se de baixa qualsevol persona que hagi sol·licitat l’alta voluntària mitjançant el formulari, acollint-se al nostre Reglament de Protecció de Dades Personals.

Les sòcies individuals i els contactes que tinguem de les entitats sòcies a la nostra base de dades seguiran rebent el butlletí mensualment, com a part del compromís com a sòcies de la XES de rebre la informació de l’entitat.

A finals de 2022 el logotip de la XES va tenir un canvi significatiu i ara només és vermell i blanc.

Comunicativament és important que a tot arreu el logotip sigui sempre el més actual: el mateix que utilitza la XES. Pots descarregar-te les diferents versions a l’apartat d’identitat gràfica.

Eines lliures

No siguis GAFAM! La comissió de Procomuns va crear aquest recull d’eines lliures per a utilitzar en el teu dia a dia.

Per una ESS en transició

Què hem de fer les entitats de l’ESS per a impulsar veritablement la Transició Ecosocial? Aquesta guia de la comissió d’Ecologia et pot donar pistes!

Informes

Per estar al dia de la situació actual de l’Economia Solidàra en diferents aspectes.