[]
1 Step 1
Valoració de l'activitat de la XES 2018


Si us plau, et demanem que dediquis 5 minuts a omplir aquesta enquesta per avaluar l'activitat de la XES durant l'any 2018.

Les respostes són anònimes i seran utilitzades únicament per millorar la nostra organització.




A. PER MILLORAR NECESSITEM LA TEVA OPINIÓ

1) Quin tipus de sòcia ets?
2) Com vas conèixer la XES?
Altres
0 /
3) Quant de temps fa que pertanys a la XES?
4) Amb quina freqüència contactes amb la XES o participes en alguna activitat?
Altres
0 /

B. ENQUESTA DE SATISFACCIÓ




5) Si us plau, indicat el teu grau de satisfacció general amb la XES.L'escala va de l'1 (molt deficient) al 5 (excel·lent)
6) Quina definició de la XES consideres més encertada? En pots escollir fins a tres.


7) Valora el funcionament actual dels següents apartats de la XES:

Molt deficient (1), Malament (2), Normal (3), Bé (4), Excel·lent (5), En blanc (no sap/ no contesta)



Balanç Social
Col·lecció de llibres
Formació
Comunicació interna i informació
Comunicació externa
Assemblees
Espais d'intercooperació
Xarxes locals
Administració i secretaria
Fira
Atenció rebuda
Relacions externes
Pam a pam
Economies feministes
Xarxes sectorials
Cures i facilitació
Procomuns
Interculturalitat


8) Valora la importància que tenen per a tu els mateixos apartats:

(1) Gens, (2) Poca, (3) Prou, (4) Força, (5) Molta, En blanc (no sap/no contesta)



Balanç Social
Formació
Col·lecció de llibres
Comunicació interna i informació
Comunicació externa
Assemblees
Espais d'intercooperació
Xarxes locals
Administració i secretaria
Fira
Atenció rebuda
Relacions externes
Pam a pam
Economies feministes
Xarxes sectorials
Cures i facilitació
Procomuns
Interculturalitat
9) Quins aspectes cal millorar a la XES?
0 /

C. INFORMACIÓ GENERAL


10) Saps que a la XES hi ha una comissió de Xarxes Locals?
11) Si no participes habitualment a les assemblees i/o les comissions, per quin motiu és?
Altres
0 /
12) Vols afegir alguna altra opinió sobre la XES?
0 /


D. SATISFACCIÓ BALANÇ SOCIAL

Aquest apartat l'han de respondre únicament les organitzacions que han fet balanç social durant la darrera campanya.



13) Puntueu de l'1 al 10 les diferents funcions del BS en funció del valor que aporta a la vostra organització.
12345678910
Eina de millora interna
Formar part de l'ESS
Sortir al catàleg d'organitzacions
Obtenir la sortida gràfica i l'informe de resultats
Vendre qualitat als nostres clients
Obtenir el segell d'excel·lència de l'ESS
Utilitzar les dades agregades de l'informe del mercat social català
14) Indiqueu el grau de satisfacció amb els següents aspectes del BSGens satisfeta (1), Poc satisfeta (2), Satisfeta (3), Molt satisfeta (4), NS/NC (no sap/ no contesta)
12345678910
Informació sobre l'inici de la campanya de BS (web, xarxes socials, mail...)
Document sobre el procediment: Tutorial per fer BS
La plataforma informàtica ensenyaelcor.og
Respostes a les incidències i dubtes sorgits
Grau d'adaptació de les preguntes del BS amb el meu tipus d'organització
Sortida gràfica i informe dels resultats
Valor afegit d'obtenir el segell
Difusió dels resultats finals de la campanya (notícies, xarxes socials...)
Eina de millora interna
Visibilitat externa que us dóna fer el BS
15) Què us sembla l'estratègia de Mercat Social de la XES i què n'espereu?
0 /
16) Teniu alguna suggerència o comentari que us agradaria fer sobre el balanç social?
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder