Oferta de feina: tècnic per la campanya de Balanç Social
La Xarxa d’Economia Solidària és una organització de segon grau composada per més de 200 organitzacions sòcies i unes 100 persones individuals. Els objectius prioritaris de la XES és la promoció de l’Economia Solidària, tant des d’una vessant pràctica com des de la incidència sociopolítica. A nivell intern s’organitza en dos grans àmbits organitzatius: l’esfera reproductiva, i l’esfera productiva. Dins de la primera tenim una secretaria tècnica, una comissió econòmica i una comissió de comunicació que conformen una comissió tècnica on es prenen les decisions executives més quotidianes. Dins l’esfera productiva trobem la comissió de Balanç Social, la d’intercooperació i articulació sectorial, la de la Fira d’Economia Solidària, la d’Economies Feministes, la de xarxes locals, la de campanyes d’incidència i la de publicacions i formació. A més, per vetllar pel bon funcionament humà en tota la organització tenim un grup de cures i facilitació. Funciona de manera assembleària, amb total transparència i buscant la màxima horitzontalitat en la presa de decisions.
La XES ofereix un lloc de treball de tècnic/a dinamitzador/a de la campanya de Balanç Social .
FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL
Aquestes són les tasques associades al lloc de treball:
– Coordinació i seguiment general de la campanya de Balanç Social 2016.
– Seguiment de la campanya comunicativa (publicació de notícies, definició continguts butlletins) juntament amb comissió de comunicació XES.
– Programació de formacions, tallers i xerrades de difusió i extensió del Balanç Social.
– Resolució i seguiment d’incidències tècniques informàtiques juntament amb proveïdor informàtic.
– Acompanyament a organitzacions en l’elaboració del seu Balanç Social, i revisió d’informes individuals i depuració d’errors.
– Tramitació dels segells de Balanç Social.
– Exportació estadística i validació d’explotació i anàlisi per informe agregat.
– Participació a la comissió tècnica de la XES i comissió de Balanç Social.
PERFIL DEMANAT
– Compromís i motivació per les causes de justícia social i/o ambientals, i particularment amb el que té a veure amb l’Economia Social i Solidària.
– Experiència demostrable en gestió de projectes, especialment per entitats no lucratives.
– Experiència i coneixement en l’àmbit de la Responsabilitat Social Empresarial i la rendició de comptes socials, ambientals i de bon govern.
– Experiència i coneixement en l’àmbit de l’Economia Social i Solidària, el consum responsable i el Mercat Social.
– Capacitat demostrada de treballar en espais assemblearis i de gestió col·lectiva, així com capacitat de lideratge i coordinació d’equips.
– Persona polivalent, flexible, amb capacitat d’adaptació i amb habilitats relacionals.
– Es valorarà que tingui voluntat d’implicar-se de manera activista amb la XES i els seus diferents àmbits de treball més enllà del compromís laboral.
– Es valorarà que la persona estigui participant activament a la XES i/o sigui sòcia individual o com a membre d’una organització sòcia.
– Recomanable titulació universitària en ciències empresarials, administració i direcció d’empresa, economia o similars.
CONDICIONS LABORALS
– Contracte laboral de sis mesos (prolongació subjecte a disponibilitat pressupostària).
– Jornada de 20 hores setmanals.
– Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora)
– Lloc de treball: Barcelona
– Incorporació: 1 de març de 2017
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a [email protected]:
– el CV
– Carta de motivació
El termini de presentació de candidatures s’acaba el diumenge 12 de febrer. Les candidatures preseleccionades rebran resposta en un termini de 10 dies.