XES
  • XARXES LOCALS
  • Organització
  • Comissions
  • Sòcies
  • Notícies
  • Publicacions
  • ContacteContacte
  • Cercar
  • Menú Menú
Balanç Social feina

Oferta de feina: coordinació de la campanya de Balanç Social

5 de febrer de 2019/en Balanç social, General

La Xarxa d’Economia Solidària ofereix un lloc de treball de coordinador/a de la campanya de Balanç Social.

La XES és una organització de segon grau composada per més de 200 organitzacions sòcies i unes 100 persones individuals. Els objectius prioritaris de la XES és la promoció de l’Economia Solidària, tant des d’una vessant pràctica com des de la incidència sociopolítica. Una de les principals eines de la XES per la promoció de l’ESS és el balanç social, una eina d’avaluació i rendició de comptes que permet entendre el comportament de les empreses i entitats en relació als principis i valors de l’ESS. La XES funciona de manera assembleària, amb total transparència i buscant la màxima horitzontalitat en la presa de decisions.

FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL

Aquestes són les tasques associades al lloc de treball:

  • Coordinació i seguiment general de la campanya de Balanç Social.

  • Seguiment de la campanya comunicativa (publicació de notícies, definició continguts butlletins) juntament amb comissió de comunicació XES.

  • Resolució i seguiment d’incidències tècniques informàtiques juntament amb proveïdor informàtic.

  • Acompanyament a organitzacions en l’elaboració del seu Balanç Social, i revisió d’informes individuals i depuració d’errors, i elaboració d’informes d’avaluació de resultats.

  • Extracció i explotació estadística de dades agregades, i anàlisi per a l’elaboració de l’informe L’Estat del Mercat Social Català.

  • Participació a la comissió tècnica de la XES i dinamització de la comissió de Balanç Social.

PERFIL DEMANAT

  • Compromís i motivació per les causes de justícia social i/o ambientals, i particularment amb el que té a veure amb l’Economia Social i Solidària.

  • Experiència demostrable en gestió de projectes, especialment per entitats no lucratives.

  • Experiència i coneixement en l’àmbit de la Responsabilitat Social Empresarial i la rendició de comptes socials, ambientals i de bon govern.

  • Experiència i coneixement en l’àmbit de l’Economia Social i Solidària, el consum responsable i el Mercat Social.

  • Experiència i coneixement en el treball d’anàlisi estadístic i explotació de dades.

  • Capacitat demostrada de treballar en espais assemblearis i de gestió col·lectiva, així com capacitat de lideratge i coordinació d’equips.

  • Persona polivalent, flexible, amb autonomia i capacitat d’auto-organització, amb capacitat d’adaptació i amb habilitats relacionals.

  • Es valorarà que tingui voluntat d’implicar-se de manera activista amb la XES i els seus diferents àmbits de treball més enllà del compromís laboral.

  • Es valorarà que la persona estigui participant activament a la XES i/o sigui sòcia individual o com a membre d’una organització sòcia.

  • Recomanable titulació universitària en ciències empresarials, administració i direcció d’empresa, economia, sociologia o similars.

  • Idiomes: nivell alt de català i castellà imprescindible; recomanable anglès.

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte laboral temporal fins a 31 desembre (amb possibilitat de continuïtat).

  • Jornada de 30 hores setmanals.

  • Salari: 19.920€ brut anual (1.660€ mensuals).

  • Lloc de treball: Barcelona

  • Incorporació: 15 de març de 2019

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a ruben@bsxes.org:

  • el CV

  • Carta de motivació

El termini de presentació de candidatures s’acaba el diumenge 17 de febrer. Les candidatures preseleccionades rebran resposta en un termini de 10 dies.

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Compartir a LinkedIn
https://xes.cat/wp-content/uploads/2017/06/bs2.gif 512 1024 adminriceup https://xes.cat/wp-content/uploads/2017/05/logotip-xes.png adminriceup2019-02-05 11:42:522019-02-07 13:06:01Oferta de feina: coordinació de la campanya de Balanç Social

AGENDA

set.
30
Ds
10:00 IV Fira d’Economia Solidària Mig...
IV Fira d’Economia Solidària Mig...
set. 30 @ 10:00 – 20:00
IV Fira d'Economia Solidària Migrant i Diversa @ Llotja de Sant Antoni. Barcelona
La Fira Migrant d’Economia Solidària Migrant i Diversa és una aposta del Cercle de Migracions i Economia Antiracista de Coòpolis, amb el suport, entre d’altres, de la XES. La fira cerca reconèixer el potencial transformador[...]
10:00 Plenària XES + Assemblea General...
Plenària XES + Assemblea General...
set. 30 @ 10:00 – 14:00
Plenària XES + Assemblea General Extraordinària
El dissabte 30 de setembre de 2023 tindrà lloc a Barcelona una doble trobada: la Plenària de la XES i l’Assemblea General Extraordinària (AGE) de la XES. Aquesta tindrà lloc durant tot el matí a[...]
oct.
20
Dv
10:00 Fòrum FESC’23
Fòrum FESC’23
oct. 20 @ 10:00 – oct. 21 @ 23:59
Fòrum FESC'23 @ Fabra i Coats
nov.
4
Ds
tot el dia Jornada de Cultura Comunitària
Jornada de Cultura Comunitària
nov. 4 tot el dia
Jornada de Cultura Comunitària @ Can Carol
Protocol antiassetjaments

   

Fes-te'n sòcia

SUBSCRIU-ME AL BUTLLETÍ

Balanç Social
Fira de l'Economia Solidària
Pam a Pam

La Xarxa d’Economia Solidària (XES) és una organització que defensa un sistema econòmic respectuós amb les persones, el medi ambient i els territoris que funciona sota criteris democràtics, d’horitzontalitat, transparència, equitat i participació.

COMISSIONS

  • Antiassetjaments
  • Balanç social
  • Comunicació
  • Diversitat funcional
  • Ecologia
  • Economies feministes
  • Fira
  • Formació i publicacions
  • Habitatge
  • Incidència política
  • Intercooperació
  • Internacional
  • Pam a Pam
  • Procomuns
  • Xarxes locals
  • XEC

DARRERES NOTÍCIES

  • Encara ets a temps de fer el Balanç Comunitari, t’hi ajudem!
  • Vine a la festa d’aniversari dels 20 anys de la XES i els 10 anys de Pam a Pam!
  • Les facilitadores es retroben, un any i 15 tallers d’escenaris de futur després
  • Inscripcions a la Plenària i l’Assemblea General Extraordinària de la XES
  • 10 anys de Pam a Pam

AMB EL SUPORT DE:

PROMOU:

AMB EL FINANÇAMENT DE:

Acte de presentació: “Procés per articular la futura Llei d’Economia Social... Llei Economia Social educaires noves sòcies Coneix les noves sòcies del mes de gener
Desplazarse hacia arriba