logo XES

Comunicat en relació al referèndum de l’1 d’octubre

Davant de la convocatòria del referèndum per la independència del proper 1 d’octubre, la Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya vol reiterar, un cop més, el seu compromís amb la defensa del dret a decidir dels pobles i manifestar el seu posicionament en favor de totes les llibertats i contra la repressió desplegada per l’estat espanyol.

La XES és un espai plural, que recull i suma sensibilitats i ideologies diverses dins del marc de la transformació social. Reconeixent aquesta diversitat, des de la xarxa fem una crida a les nostres entitats i persones sòcies, al món de l’economia social i solidària i a la ciutadania en general a mobilitzar-se aquest diumenge de forma activa en defensa de la llibertat d’expressió i la participació per la definició del nostre futur col·lectiu.

Cridem a la participació perquè un altre món només es pot construir des de la mobilització de base i l’aprofundiment democràtic, en això es basa l’economia social i solidària, i en això creiem que s’ha de basar la construcció del nostre futur com a poble.